Minősített Fogyasztóbarát Otthonbiztosítás (MFO)

 

A „Minősített Fogyasztóbarát Otthonbiztosítás” értékesítésére az MNB 2019.12.31-vel írt ki pályázatot. A terméket kizárólag azon Biztosítók értékesíthetik, akik a pályázati kiírás pontjainak maximálisan megfelelnek.

A „Minősített Fogyasztóbarát Otthonbiztosítás” létrehozásának célja, hogy a szerződők számára könnyen érthető, összehasonlítható, a lakástulajdon értékének biztonságát erősítő biztosítási termékek kerüljenek forgalomba.

A „Minősített Fogyasztóbarát Otthonbiztosítás” termék koncepciója biztosítja a termékek egységes feltételek melletti összehasonlíthatóságát, a(z) (kár)ügyintézési határidők kiszámíthatóságát.

A termék főbb jellemzői:

  • A Minősített Fogyasztóbarát Otthonbiztosítás (MFO) Alapcsomag elemi károkat, illetve általános, a háztartásokat jellemzően érintő káreseményeket biztosít.
  • Az Alapcsomagban foglalt káreseményeket (definíciók, kizárások és mentesülések) az MNB minimum-követelmény jelleggel egységesíti családbarát, zöld és digitális szempontok mentén.
  • Kiegészítő fedezetként a lakáshoz közvetlenül kapcsolódó, gyakoribb káresemények is biztosíthatók, amelyek megnevezésükben egységesítettek (például: különleges üveg).
  • Az Alapcsomag és az elnevezésében egységesített kiegészítő fedezetek mellett egyéb, egyedi káresemények biztosítására is lehetőség van.
  • A díj és az ellenszolgáltatás közötti egyensúly erősítése érdekében az MFO termékek esetében a kárhányad (a veszélyközösség szintjén) minimum 50%.
  • A biztosítási összeg (biztosított ingatlan és ingóságok értéke) és a biztosítási díj indexálása (módosítása) egységes módszertanhoz kötött.
  • A legnehezebb helyzetekben, egzisztenciát fenyegető károk esetén rendkívüli eljárás alkalmazásának lehetősége választható.
  • MNB által előírt, egységes alapterületszámítás.
  • A szerződéses feltételek lehetővé teszik, hogy a szerződő 30 napos felmondási határidővel, a naptári negyedév végére a szerződést felmondhatja. (Kivéve a kockázatviselés kezdetét követő három negyedévet, mely esetben a Biztosítónak lehetősége van a felmondást korlátozni /Biztosítónként változó/).
  • A kárrendezés ügyfélközpontú, illetve a teljes folyamatában jól nyomon követhető.
  • A kárbejelentés, illetve a kárrendezés teljes folyamata digitális csatornán is elérhető.

A termék értékesítését csak néhány Biztosító nyerte el, de a lista folyamatosan bővül.

A BEMBOZ Kft. a piacon engedéllyel rendelkező, az értékesítését engedélyező biztosítók „Minősített Fogyasztóbarát Otthonbiztosítási” termékét kínálja.

 Összehasonlítjuk Önnek a Biztosítók által kínált termékeket és segítünk a választásban.

Kérjen ajánlatot ide kattintva!

Elérhetőségeink

BEMBOZ Biztosítási Alkusz Kft.
Központi irodánk:
2347 Bugyi, Teleki utca 96/a
Központi telefonszám:
+36 20 978 2435
+36 29 548 790

Központi e-mail cím: iroda@bemboz.hu
Web: www.bemboz.hu
Irodáink 

Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k (sütik) használatát. További információk